コロナウィルスの影響による在宅勤務のご連絡 / Notice of Remote working
- 2020.04.06
平素は格別のお引き立てを賜り誠にありがとうございます。
誠に勝手ながらコロナウィルスへの感染リスク軽減のため
当面の間、月・水・金曜日は在宅勤務とさせていただきます。
大変恐れ入りますがお電話でのご連絡は
火・木曜日にいただけますようお願い申し上げます。
また、メールやお問い合わせフォームからのご連絡は随時承っておりますので
是非そちらをご利用いただけますと幸いです。
担当者より折り返しご連絡差し上げます。
exhibition@actinter.co.jp
それでは引き続きどうぞよろしくお願い申し上げます。
株式会社 アクト・インターナショナル
Dear all,
Our office will be closing
and we will be working remotely on Monday, Wednesday and Friday
until further notice as a precaution against the coronavirus.
Please contact us via email or call us on Tuesday and Thursday.
exhibition@actinter.co.jp
Thank you very much for your understanding.
ACT INTERNATIONAL, INC.